Tukaj se semester bliža koncu. Aprila zakljuÄimo s predavanji, ki jim sledi izpitno obdobje, 14 dni "reading days" (priprave na izpit). Kljub delovnemu vzdušju se najde Äas za obisk raznih "career fairs" (sejmi poklicev ), ki se odvijajo pod okriljem univerze. Sejmi, ki se jih udeležujejo delodajalci iz razliÄnih podroÄij, so dobra priložnost za študente, da se predstavijo želenemu podjetju, oddajo svoj CV (življenjepis) ter si zagotovijo "interships" - pripravništvo v podjetju.
Nekatera podjetja gredo pri iskanju novih delovnih mest celo tako daleÄ, da imajo pripravljene posebne programe za vse pripravnike. Beber Silverstein Group, oglaševalska agencija, vsako leto sprejme 10 pripravnikov v svoj poletni program - vsi seveda ne bodo postali novi Älani njihovega tima. Sledi eno meseÄno urjenje v stilu "Donalda Trampa", pri katerem pripravniki spoznajo vsa podroÄja znotraj agencije. Zadnja dva tedna študente razdelijo v dve skupini. Vsaka mora narediti svojo oglaševalsko kampanjo na doloÄen "case study" (študija primera). Zmagovalna skupina ... saj vemo, " the winner takes it all"
Priložnosti za dokazovanje ne manjka. Kar pogumno