Pisali smo že o tem, kako dober posel je moda za otroke. Poglejte samo slavne in bogate, kako že dojenÄke, da o nekoliko veÄjih otrocih ne govorimo, oblaÄijo v trendovska oblaÄila priznanih blagovnih znamk. Znani modni oblikovalci se tega še predobro zavedajo in otroška moda ni daleÄ od mode za odrasli svet.
PraktiÄnost, udobnost, ekološka osvešÄenost so kljuÄni pojmi otroške mode v letu 2010. Kaj so torej modnega naumili za naše najmlajše?
Modni oblikovalci so že zdavnaj ugotovili, da je tržišÄe za otroško modo zlata jama. Ugotovitve ne veljajo le za zahodni svet, temveÄ tudi za Daljnji vzhod, kjer npr. lahko dvig natalitete pri Japoncih iz povpreÄno 1,26 otroka na žensko na 1,29 otroka povzroÄi pravi naložbeni boom. Tako je npr. ugledna japonska veleblagovnica Isetan prenovila celotno nadstropje za ponudbo otroške mode in vsega, kar spada zraven. Njihov moto je, da so otroci majhni odrasli. Slednje se odraža tudi v ponudbi za otroke, v kateri sodelujejo znani oblikovalci, ki svoje modele za odrasle prilagodijo otrokom.