O 10 modnih smernicah prihajajoče jesensko-zimske mode 2010/11 smo pisali že v enem od preteklih prispevkov. Tokrat se bomo sprehodili med najljubšimi barvami, ki jih bosta pričarala jesen in zima v oblačilnih kosih in v modnih dodatkih. Bolj v sliki in manj v besedi o črni, beli, bež, sivi, vijolični, rjavi in olivno zeleni barvi.
Predstavljamo 10 udarnih modnih smernic, ki bodo nosile prapor jesensko-zimske mode 2010/11. V splošnem velja, da je prihajajoča moda vznemirljiva, prinaša veliko novega, s poudarkom na naši individualni noti, ki jo vdihnemo lastni modni podobi. Ljubiteljice pletenin, usnja, krzna, tako umetnega kot pravega!, rožic, karirastih vzorcev in podeželskega stila, bodo to jesen in zimo prišle na svoj račun.
Kratko in jedrnato - nova moda 2010/11 v 10 korakih.
Pisali smo že o tem, kako dober posel je moda za otroke. Poglejte samo slavne in bogate, kako že dojenčke, da o nekoliko večjih otrocih ne govorimo, oblačijo v trendovska oblačila priznanih blagovnih znamk. Znani modni oblikovalci se tega še predobro zavedajo in otroška moda ni daleč od mode za odrasli svet.
Praktičnost, udobnost, ekološka osveščenost so ključni pojmi otroške mode v letu 2010. Kaj so torej modnega naumili za naše najmlajše?
Kdor je znana (javna) oseba ali zvezda (celebritie) se mora sprijazniti tudi s tem, da ga bodo obglodali z vseh strani, tudi z modnega vidika. Ko se zvezda pojavi na rdeči preprogi, modni šakali že čakajo, katera je od glave do pete odeta v modnih trendih in pri kateri je modni stil pravi "flo". Sicer pa, če hočeš biti kot zvezda "in" je pomembno, da se piše o tebi. Karkoli. Pojavljanje v medijih je porok za popularnost in večini le večna prisotnost v rumenem tisku omogoča le-to, kar nosi, seveda, tudi (krepke) denarce.
Malo za šalo in malo zares, smo poiskali nekaj modnih polomij zvezd, tako kot so jih opredelili tuji mediji.
Tudi Bush in Putin nista ušla modnemu ocenjevanju. Tokrat sta jo odeta v ponče, odnesla prav slabo.
Originalno izvira pareo iz Cookovih otokov in iz Tahitija, kjer ga nosijo kot krilo vsi: žeske, moški in otroci. Imenujejo ga pareu in izvor besede pareo, ki ga uporabljamo, ni povsem znan. Indijci ga imenujejo sarong, na Samoi lava lava ...
Danes poimenujemo s pareom kos blaga, ki ga ovijemo okoli telesa. Načinov ovijanja je več, za nekatere je potrebno malo potrpljenja. Vsekakor je pareo za plažo zelo priročno oblačilo, ki ga lahko nosimo kot kratko ali dolgo krilo, obleko, pokrijemo z njim kopalke ali ga nosimo kot šal. Praktičen je tudi zato, ker skrije kakšen kilogram preveč.
Ženske še prav posebno ob treh priložnostih krepko razmišljamo kaj obleči: pred razgovorom za službo, pred prvim zmenkom in prvim srečanjem s partnerjevimi starši. Primerne obleke so zagotovo že v naši omari in ne v trgovinah, kamor bi se panično napotile po nakup novih.
Vsekakor je potrebno ohraniti lasten stil, ki izraža našo osebnost. Ob tem pa je potrebno vedeti, da si drugi ustvarijo mnenje o nas v prvih 20 sekundah srečanja, še preden bomo sploh odprli usta. Ob govorici telesa in verbalni komunikaciji, bo tudi stil oblačenja veliko povedal o nas.
Kaj torej obleči na prvi zmenek?
"Popljuvali" je mišljeno, seveda, v prenesenem pomenu. Dejstvo pa je, da smo se prebili na časopisne strani in spletne portale tudi z negativnimi in žaljivimi mnenji o zelenih dresih naše nogometne reprezentance. O tem smo pisali v posebnem članku.
Najverjetneje ocenjevalci lepih in grdih dresov letošnjega svetovnega nogometnega prvenstva niso bili kakšni posebni modni eksperti. Pri ocenjevanju so se orientirali po intuitivnem zaznavanju barv dresov. Zakaj jim je bila najbolj všeč oranžno-rumena barva reprezentance Slonokoščene obale, ali svetlo modri in beli dresi brazilske reprezentance in zakaj takšen sovražen odnos do naših zelenih dresov?
Kako ljudje doživljamo posamezne barve? To je sedaj vprašanje.
Svetovno nogometno prvenstvo v Južnoafriški republiki je ocenjevano z različnih vidikov. Ne le športnega ali kalkulacijskega, katera nogometna reprezentanca ostane ali gre, žal, domov. Mediji in mnogi drugi so se lotili prvenstva tudi z modnega vidika in ocenjevali športne drese reprezentanc. Za mednarodno uveljavljena podjetja športne opreme, je svetovno prvenstvo tudi izjemna priložnost za promocijo in velike zaslužke. Nike, Adidas, Puma, Umbro ... so oblikovali drese reprezentanc, med njimi Nike tudi slovenske.
Slovenski dresi, ki jih je oblikoval Tim Yu, oblikovalec podjetja Nike, se po všečnosti niso odrezali najbolje. LA Times je v svojem članku nesramno in neprizanesljivo zapisal, da naša reprezentanca izgleda kot ekipa "idiotov v grdih barvah". Spletni portal EgoTV je izbral sedem najlepših in sedem najgrših reprezentančnih dresov in naše drese so uvrstili na prvo mesto med najgršimi. Novinarka Asossiated Press je že v naslovu članka naše drese ocenila za grde in jih primerjala s slogom oblačenja Charlieja Browna, junaka istoimenske risanke.
Nike je drese predstavil kot najnovejši tehnološki dosežek pri izdelavi recikliranega poliestra, ki so tudi okolju prijazni. Dresi so 13 % lažji in za 7 % bolj hladijo telo kot dresi, ki so jih izdelovali do sedaj.
Pravzaprav je že skrajni čas za izbiro in nakup novih kopalk, saj je poletje pred vrati. Letošnja kopalna moda daje poudarek asimetričnim krojem, enodelnim kopalkam, zanimivim izvedbam monokinija, retro izgledu pri dvodelnih kopalkah in tankiniju, ki je dobrodošel tudi za ženske z močnejšo postavo.
V nadaljevanju vam posredujemo še nekaj nasvetov, kako v kopalkah izgledati privlačno, četudi imate nekaj kilogramov preveč.
Tokrat bolj za šalo kot zares ponujamo povezavo do spletne strani, imenovane Dress up Kate Bosworth. Na njej se lahko poigrate in narisan lik 27- letne ameriške igralke poljubno preoblačite v različne modne sloge. Torej če ste utrujeni in naveličani vsega, in trenutno nimate kaj pametnejšega početi, se lahko preizkusite v stylingu popularne Kate.
Igralko poznamo iz filmov Šepetati konjem z Robertom Redfordom, Wonderland z Valom Kilmerjem, v Supermanovi vrnitvi je igrala v vlogi Lois Lane ...
Povezava do Kate in mnogih drugih iger z modo je tukaj.
Brez torbice več ne gre. Postala je del ženske in je nepogrešljiv modni dodatek. Letos so si oblikovalci dali duška pri oblikovanju torbic. Bolj so torbice nenavadne, bolj so modne. Nikakor ne moremo brez torbice z izrazitim cvetličnim potiskom. Cvetlični potiski so tako modni povsod: na oblačilih, čevljih, brez cvetja ne gre v laseh in še posebej ne na prav velikih torbicah. Za vas smo pripravili nekaj letošnjih aktualnih primerkov torbic. Za začetek Valentinova, v izjemno modni pink barvi.
Obisk Londona večina turistov izkoristi za ogled najprestižnejše veleblagovnice Harrod's. Do nedavnega je bil njen lastnik egipčanski poslovnež Mohamed Al Fayed, ki je v 25 letih svojega lastništva iz te veleblagovnice naredil tudi eno največjih londonskih atrakcij. 8. maja 2010, je za milijardo in pol funtov prodal Harrod's katarski kraljevi družini. Obisk Harrod'sa je paša za oči, saj se na njenih 330 oddelkih, razporejenih v sedmih nadstropjih, da dobiti prav vse. Slednje je tudi njihov moto: Omnia Omnibus Ubique - "Vse vsem povsod".